خط مشی و چشم انداز

خط مشی و چشم انداز ما
فهرست مطالب :
آموزش

ارتقاء سطح سلامت جامعه از طریق آموزش و تولید مقالات علمی

کلینیک فیزیوتراپی آنا به عنوان عضو کوچکی از خانواده سلامت در تلاش است استاندارد سطح سلامت جامعه را از طریق برنامه های آموزشی مستمر و بروزرسانی تخصص پرسنل همچنین مستند سازی تجارب حین کار جهت استفاده در مقالات دانشگاهی بالا برده و طیف جدیدی از ارتقای سلامت عمومی را از طریق اطلاع رسانی در وب سایت و آموزشهای پیشگیری از اختلالات در بیماریهای قابل درمان با فیزیوتراپی ارائه کند.

آسایش

افزایش سطح راحتی بیمار و در پی آن بهره وری درمان

سلامتی را باید در طبیعت جستجو کرد

ما با این دیدگاه با بکارگیری عناصر طبیعی مانند چوب و ترکیب طیف های رنگی جذاب با تونالیته های انرژی بخش در طراحی دکوراسیون داخلی سعی در ایجاد محیطی گرم و دلنشین نموده و همواره سعی کرده ایم بیمار در زمانی که تحت درمان است در راحت ترین شرایط خود قرار داشته باشد.

رضایت

افزایش رضایت مندی بیمار

ما با برخورداری از مدیریت چند لایه در دوران آموزشی اولیه پرسنل ، سعی داشته ایم از لحاظ احساسی و احترام ، درمانجو یا مراجعین را در سطح خانواده پرسنل قرار داده تا به راحتی امکان برقراری ارتباط و تعامل بدون تعارف و شرم بین درمانگر و بیمار وجود داشته باشد لذا سطح آداب احترام و نوع برخورد پرسنل ما از پذیرش تا ترخیص به گونه ایست که ، مراجعین احساس می کنند در منزل خود حضور دارند ، این موضوع رضایت بیماران را دو چندان می نماید.

کارآمدی

ارتقاء سطح اثربخشی درمان

مطابق آیین نامه تاسیس کلینیک فیزیوتراپی ، نیازهای آموزشی فیزیوتراپیست در جهت افزایش سطح آگاهی و درک بهتر از مسئولیتهای حرفه ای شغلی ، شناسایی و اثر بخشی عملکرد ایشان در امور محوله به عنوان یک تعهد تفهیم می گردد.

محیط آرایی

بهداشت سمعی و بصری

تاکید بر آراستگی ، نظارت بر نظافت محیط ، نوای موسیقی ملایم و گوش نواز همراه با رایحه هایی که در محیط استشمام می شود همگی در ایجاد هارمونی جهت کاهش اضطراب اشخاص خصوصاً کودکان در مواجه با محیط درمانی و درمانگر می باشد. کاهش استرس درمان در جلسه اول فیزیوتراپی یکی از مهمترین موارد قابل توجه در این کلینیک می باشد.

مستندسازی

ارتقاء سطح کیفی درمان با رویکرد مستند سازی

کلیه فرآیندهای فیزیوتراپی در این کلینیک فیزیوتراپی مطابق بر آخرین دستاوردهای علمی و تکنولوژیکی در درمان و علوم پزشکی است. اقدامات اجرایی فیزیوتراپی از مرحله ارزیابی ، مشاوره تا درمان به صورت مستند و با رویکرد استفاده از نرم افزارهای پیشرفته و تصویر سازی سه بعدی از بدن و درمان یا توانبخشی تجویزی از نقاطی که دچار نقص ، التهاب یا ضعف شده اند اجرا می گردد.

پایش

مشتری مداری

محافظت از بیماران ، اثربخشی درمان فیزیوتراپی و عملکرد درمانگر با حفظ رویکرد مشتری مداری از طریق پایش رضایتمندی مراجعین مورد ارزیابی قرار میگیرد ، لذا چنانچه درمان توانبخشی ارجاعی از پزشک در بیماران تا جلسه چهارم بی اثر باشد ، کل مبالغ پرداختی مسترد خواهد شد و بلافاصله برنامه درمانی جدیدی از سر گرفته خواهد شد.

زمان

ایجاد انگیزه درمان با رویکرد نمایش بهبودی

زمان درمان برای ما مهم است ، از این رو این مرکز با استفاده از تجهیزات نوین فیزیوتراپی در ابتدای هر جلسه درمانی گزارش تصویری کاملاً مشخصی از میزان دقیق ضعف یا نقص عضلات ارائه و چون بیماران نمودار بهبودی را ارزیابی می نمایند زمان تقریبی بهبودی کامل خود را تخمین خواهند زد و این خود انگیزه بیمار را برای ادامه درمان بیشتر می نماید.

فیزیوتراپی جنرال
بایوفیدبک
شفافیت

ایجاد شفافیت بین درمانجو و درمانگر

شفافیت برای ما بزرگترین نقش را ایفا می کند چرا چون یک اصل است ، و همه می دانیم که در نهایت خورشید پشت ابر نمی ماند و پدیدار خواهد شد هرآنچه مدتی کوتاه پنهان بود. اگر همه ما فرانمایی را رعایت کنیم و اگر در کلیه ارکان یک مملکت اجرا گردد هیچ بی قانونی و بی اخلاقی در سطح گسترده اتفاق نمی افتد. حال ما چه می کنیم؟ کلیه عملیاتی که برای درمان بیماران به کار گرفته می شود توسط همکاران ما به صورت تفضیلی توضیح داده شده و قبل از شروع کار تمام هزینه ها و تعرفه های فیزیوتراپی و خدمات درمانی نیز به تایید بیمار یا همراه وی خواهد رسید. در صورتیکه بیمار قبل از مراجعه به کلینیک نیاز به محاسبه مبالغ در نسخه پزشک را داشت ، از طریق فرم محاسبه آنلاین مبالغ فیزیوتراپی در سایت کلینیک و همچنین ارسال نسخه پزشک به همکاران فیزیوتراپیست ما قبل از مراجعه مورد مشاوره قرار گرفته و از کلیه عملیات و هزینه ها آگاه خواهد شد.

قیمت فیزیوتراپی سال 1401
تعرفه های جاری فیزیوتراپی
بروزرسانی

بروزآوری رویه های درمانی

بکارگیری فنون جدید در راس برنامه های درمانی ما قرار دارد لذا با تعامل جدی با کلیه شرکتهای وارد کننده تجهیزات فیزیوتراپی ، چنانچه دستگاه جدید وارد کشور گردد ، در ابتدای امر این مرکز تمرکز خود را معطوف به مستند سازی مدارک بکارگیری و ارزیابی و اثربخشی دستگاه فیزیوتراپی داشته و تحلیل علمی خود را در این خصوص منتشر می نماید.

درمان کف لگن با دستگاه بایوفیدبک
درمان دردهای مزمن با لیزر پرتوان
پیشگیری

پیشگیری مقدم بر درمان

فیزیوتراپی یعنی علم بالابردن کیفیت فیزیکی بدن لذا امید است که بیماران ، مراجعین و آحاد جامعه ، پیشگیری را بر درمان مقدم دانسته و در انجام کلیه فعالیت های زندگی با ایمنی بیشتر بر حداقل رساندن ریسک ها اهتمام ورزند.

مدیریت کلینیک فیزیوتراپی آنا
logo-samandehi